본문 바로가기

사내의 취향

Eric Benet - Still with you


Eric Benet - Still with you

Heaven knows what you`ve been through So much pain
천국은 당신이 얼마나 많은 고통속을 지나왔는지 알고 있어요.
Even though you can`t see me, I`m not far away
당신이 볼 수 없을지라도, 나는 멀리 있지 않아요.
We always say if one of us somehow went away
우린 항상 말해요. 우리둘중 누군가 말없이 떠나가버릴지라도,
We`d light a candle and say a prayer
촛불을 켜고 기도할거라고.
Know that love still remains
사랑이 아직 남아 있는걸 알기에.


Close your eyes, go to sleep
눈을 감고 잠들어요
Know my love is all around you
나의 사랑이 당신 곁에 있는걸 아세요.
Dream in peace, when you wake
평온속에서 꿈꾸세요. 당신이 잠에서 깰때,
You will know I`m still with you
내가 아직 당신곁에 있는걸 알거에요.


Live your life from this day on
당신의 현재 삶을 계속 살아가세요.
And love again
그리고 다시 사랑하세요.
I know you`d do the same for me
나는 당신이 나를위해 같은 것을 하려는걸 알아요.
That`s the way that loves is supposed to be
그것이 사랑으로 이르는 방식이에요.



Close your eyes, go to sleep
눈을 감고 잠들어요.
Know my love is all around you
나의 사랑이 당신 곁에 있는걸 아세요.
Dream in peace, when you wake
평온속에서 꿈꾸세요. 당신이 잠에서 깰때,
You will know I`m still with you
내가 아직 당신곁에 있는걸 알거에요.


When you feel those lonely teardrops Rolling down your face
당신이 얼굴에 흘러내리는 외로운 눈물방울을 느낄때,
Just know my love watches over you always, always
나의 사랑이 당신을 항상 지켜보고 있다는 것을 아세요.


Close your eyes, and go to sleep
눈을 감고 잠들어요.
Know my love is all around you
나의 사랑이 당신 곁에 있는걸 아세요.
Dream in peace, when you wake
평온속에서 꿈꾸세요. 당신이 잠에서 깰때,
You will know I`m still with you
내가 아직 당신곁에 있는걸 알거에요

'사내의 취향' 카테고리의 다른 글

David Benoit - Don't know why  (0) 2010.12.28
옵티머스2X, 참을 수 없는 유혹  (0) 2010.12.15
시이나링고 - 마루노우치 새디스틱  (2) 2010.10.22
Oscar Peterson  (2) 2010.08.04
Rynten Okazaki - City of Tokyo  (0) 2010.05.29